سخنگوی ستاد انتخابات: داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۲ نفر شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) افزایش آمار قربانیان جنگ غزه اطلاعیه شرکت برق تهران درباره قطع برق ستاد انتخابات کشور پس از پیشنهاد بایدن؛ گوترش روی برقراری صلح بلندمدت در غزه حساب باز کرده است چهاردهم خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام(ره) سخنرانی می‌کنند اجرای طرح «یادگار ابراهیم» با افتتاح ۱۰۹ پروژه استانی در خراسان‌رضوی | آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر تهران-مشهد + فیلم باقری‌کنی: امروز غزه مهم‌ترین مسئله جهان است طحان نظیف: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ تایید شد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد
سرخط خبرها

وزیر کشور: استاندار کرمانشاه تغییر کرد| ممکن است یکی دو استاندار دیگر هم تغییر کنند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۰۶۷
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
وزیر کشور: استاندار کرمانشاه تغییر کرد| ممکن است یکی دو استاندار دیگر هم تغییر کنند+ فیلم
استاندار جدید کرمانشاه در جلسه امروز هیات دولت معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمدطیب صحرایی» در جلسه امروز هیات دولت به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.  

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.

وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسائل پیچید‌ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم‌ها و ... بررسی شود. پیشنهاد‌ها آمده شده و باید در کمیسیون‌های دولت مطرح شود و سپس به صحن دولت برسد؛ کار‌های تخصصی و اطلاعاتی آن انجام شده است و منتظریم در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

وزیر کشور درباره بودجه این وزارتخانه در سال آینده نیز گفت: در لایحه بودجه سال آینده منابعی در حوزه‌های اجتماعی و تخصیص بودجه مربوط به چهار درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وحیدی با تاکید بر اینکه ما ردیف بودجه خاصی در این وزارتخانه تحت عنوان بودجه امنیتی نداریم، اظهار داشت: البته بودجه مختصری برای مرز‌ها داریم که در جای خودش هزینه می‌شود.

وزیر کشور: استاندار کرمانشاه تغییر کرد| ممکن است یکی دو استاندار دیگر هم تغییر کنند

به گزارش شهرآرانیوز، «محمدطیب صحرایی» استاندار جدید کرمانشاه متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. وی از سال ۱۳۸۶ عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

صحرایی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت بوده و مدیریت مجتمع آموزشی امام صادق (ص) شهر تهران و مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه را در کارنامه دارد.

صحرایی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در ۲ مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق (ع) دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

صحرایی مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد  خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) دریافت کرده است؛ پیش از این «بهمن امیری‌مقدم» از ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ این مسئولیت را بر عهده داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->